Böte-2
BÖLÜM I:
Dersin Adı: Bilgisayar |
Sınıf: Böte2 |
Konu: e-posta nedir? nasıl alınır? |
Önerilen Süre: 15 Dk. |
BÖLÜM II:
Öğrenci Kazanımları /Hedef ve Davranışlar | AMAÇ 1 : e-posta nedir? ne işimize yarar? DAVRANIŞLAR: 1. e postayı tanıma ve bir e posta adresi alma. | |
Ünite Kavramları ve Sembolleri/ Davranış Örüntüsü | hotmail | |
Güvenlik Önlemleri | Etkinlikler sırasında kazalara neden olabilecek davranışlardan kaçınılması. | |
Öğretme-Öğrenme-Yöntem ve Teknikleri | Anlatım , gösterme, video , slayt | |
Kullanılan Eğitim Teknolojileri- Araç, Gereçler ve Kaynakça *Öğretmen *Öğrenci | Slayt, Yazı tahtası. materyel | |
Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri: | ||
Dikkati Çekme | mail adresini nasıl kullanırız nerde ne işimize yarar | |
Güdüleme | Kendi mail adresini olabilir | |
Gözden Geçirme | Bugün mail adresi almayı ve kullanmayı nerelerde ne kolaylıklar sağlar onları öğreneceğiz. | |
Derse Geçiş | Benim gösterdiğim yollaraı takip ederek mail adresi alacağız ve kullanımını öğreneceğiz. | |
Bireysel Öğrenme Etkinlikleri (Ödev, deney, problem çözme vb.) |
2. Yapılan işin işlem basamaklarını uygunluğunun kontrol edilmesi | |
Özet | sınıfta herkese birbirine mail gönderecek böylelikle mail kullanımı öğrenilecek. | |
BÖLÜM III
Ölçme-Değerlendirme:Bireysel öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme Grupla öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler ve ileri düzeyde öğrenme hızında olan öğrenciler için ek Ölçme-Değerlendirme etkinlikleri | Bireysel değerlendirme :
Grup değerlendirme : 1. Yapılan işin istenilen özelliklere uygunluğunun kontrol edilmesi |
Dersin Diğer Derslerle İlişkisi | Bir başka dersle ilgili bilgi alışverişi mail yoluyla sağlanabilir. Mail günlük hayatta oldukça sık kullanılan bir teknolojidir. |
BÖLÜM IV
Planın Uygulanmasına İlişkin Açıklamalar |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder